Wszystko ma początek w naszej głowie!


Tak, to prawda. Pomysł pisania bloga pojawił się w mojej głowie już dawno... i nie ukrywam, że na dość długo się w niej zakorzenił. Mówi się, że początki są zawsze trudne. W tym przypadku, z pewnością tak będzie. Nie z pisaniem, raczej z techniczną stroną owego przedsięwzięcia, ale nie ma rzeczy nie do pokonania :)
Zgodnie z domeną, że każda chwila to szansa, aby coś zmienić, ja postanowiłam dać upust swoim myślom i podzielić się nimi ze światem. To dla mnie wielki krok do przodu, bo wszystko to, co napisałam przez ostatnie długie dwa lata mojego życia trafiało do przysłowiowej szuflady, no... poza pracą magisterską. O trudach z nią związanych również nie omieszkam wspomnieć :) W ogóle uważam, że to niezwykle interesujące, kiedy ktoś opowiada JAK pisał swoją pracę, KIEDY pisał, i DLACZEGO akurat na taki, a nie inny temat. Jest to szczególnie istotne, zważywszy na współczesne czasy. O tym, na pewno w najbliższej przyszłości :)
Cztery kluczowe słowa zawarte w tytule bloga to mój sposób na życie. Zmiana rozumiana jest tutaj jako ciągła nauka, doświadczanie czegoś nowego, wychodzenie ze swojej strefy komfortu. Książka to towarzysz życia, ale nie od najmłodszych lat. Dopiero studia filologiczne pozwoliły mi odkryć jej niezwykłą moc - dostarczania pojęć myślowych i rozszerzania świadomości czytelnika. Za to uśmiech nie schodzi mi z ust odkąd pamiętam. To takie moje małe antidotum na całe zło. A słowa... słowa mają magiczną moc, mogą nas złamać, ale też podnieść na duchu. Sprawić, że poczujemy się lepiej, że uwierzymy w siebie, w drugiego człowieka. Dlatego tak ważne jest, by jak najczęściej używać tych dobrych słów, bo to one mogą uczynić nasze życie radośniejszym.
A teraz czas na konkrety! Kierując się czterema słowami - "wytrychami", podzieliłam tematykę bloga na cztery różne sfery i zgodnie z nimi postaram się tworzyć artykuły. W obszarze ZMIAN pojawią się teksty związane ze zdrowym stylem życia, z obserwacjami na temat ery 'fit', ale również źródła wszelkiego rodzaju inspiracji, wnioski z doświadczeń związanych z udzielaniem korepetycji, spostrzeżenia na temat dnia codziennego. Dział KSIĄŻKA to recenzje przeczytanych książek, ale także artykułów z takich czasopism jak: Zwierciadło, Wysokie Obcasy, Charaktery. Z UŚMIECHEM niewątpliwie związane jest nasze zdrowie psychiczne, dobre samopoczucie, a co za tym idzie: radość i chęć do życia. Pod kategorią DOBRE SŁOWO kryje się motywacja, determinacja, siła wewnętrzna, pełna moc możliwości, ale także rodzina, przyjaźń, miłość, zrozumienie.
Henry Ford, amerykański baron przemysłu, powiedział, że: patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz ten stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych. Odnosząc się do tych słów, chciałabym by ta strona stała się nie tylko dla mnie, ale także dla Was miejscem możliwego w niemożliwym. Miejscem wzmacniania duszy, kształcenia siły woli, motywacją do tego, by uczyć się zawsze więcej, nigdy mniej.

M.

Komentarze

  1. O proszę :) Śledzę kilka blogów, mnóstwo vlogów, ale to chyba pierwszy od "starych" znajomych, który będę czytał. Super pomysł, fajnie że się za to zabrałaś, życzę wytrwałości i mnóstwa satysfakcji!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, sobie życzę dokładnie tego samego, a Tobie przyjemności podczas czytania. Mam nadzieję, że to będzie dobrze wykorzystany czas:) Pozdrawiam Cie Bartek :)

      Usuń
  2. No way marli blogerka xD masz suba czekam na kanal na youtube^^ trzymaj sie ramy to sie nie posramy.
    Najwazniejsze w zyciu to miec szczescie bo ludzie na Titanicu mieli zdrowie i pieniadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym YouTube'm raczej no way :) czemu nie wierzysz w Marli blogerkę, hę? :)

      Usuń
    2. Ależ wierzę w Marli blogerkę, trzymaj sie tego i wszystko bedzie git :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

PERSPEKTYWA

„Mamihlapinatapai”, czyli Joanna Chyłka w szczytowej formie!

Poczucie własnej wartości / Wiara w siebie